zaterdag 13 februari 2016

Quilten..

De laatste tijd ben ik weer wat vaker aan het quilten, en als de zon erop valt kun je goed zien hoe het wordt. 

Verder naai ik af en toe een rijtje vliegende ganzen voor een rand rond de quilt van de stof uit Frankrijk, die ik kocht voordat ik iets met quilten deed. Ik wilde er kussens voor op de bank van maken. Dat is nooit gebeurt, nu gebruik ik de stof als basis voor deze quilt.

Helaas zijn de kleuren op deze foto een beetje flets, maar dit was een stukje van de stof waar ik kussens van wilde maken. Ik geloof dat het "Come sit in my garden" heet.

De blokken moeten nog aan elkaar en dan kan ik verder met de rand. Het is een hele leuke sampler quilt geworden.

Fijne dag

1 opmerking:

  1. Leuke vrolijke Sampler. Quiltwerk ziet er ook strak uit. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen