dinsdag 24 januari 2017

Steeds meer berenklauwen


Het berenklauwen naaien gaat maar door. En ook het streepje voor tussen de klauwen heb ik gevonden. In de foto hierboven hebben de buitenste klauwen in de bovenste rij al een grijs streepje tussen de klauwen.
Na veel dubben toch besloten om bij alle klauwen hetzelfde streepje te gebruiken in plaats van de restjes die ik nog had. Ik was bang dat het anders erg rommelig zou worden en er was ook niet genoeg voor alle blokken. 

Zou ik genoeg ruitjes hebben voor nog 17 blokken? Ik heb 35 blokken nodig voor een mooie 1 persoons-quilt. Als ik deze stapel lapjes zie dan denk ik dat er nog wel genoeg lapjes zijn.

Fijne dag

6 opmerkingen:

  1. Enig, ook je sashing is mooi gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi !!!!!
    Mocht je niet genoeg ruitjes hebben zeg je het maar hoor ..dan heb ik er nog wel wat voor je !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ik wel genoeg heb, maar ik hou het in gedachten.
      ;0)

      Verwijderen
  3. Mooi dat streepje ertussen. Leuk, je brengt me op een idee. succes. groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt heel leuk. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen