zondag 6 augustus 2017

Eindelijk echt begonnen met Delilah


 Eindelijk een echt begin gemaakt met Delilah, een patroon van Jen Kingwell. Het eerste blok is klaar. Ik vond het best moeilijk om over te schakelen naar andere stoffen. De laatste tijd had ik vooral gewerkt met rustige kleuren, ruitjes en jaren 30 stofjes. En alles werd netjes regelmatig op kleur verwerkt. Maar bij de patronen van Jen Kingwell worden heel veel kleuren gebruikt en voor mijn gevoel een beetje door elkaar. En omdat dit een blok van de maand is, heb ik geen idee hoe het eindresultaat eruit gaat zien, een mystery dus. 

De komende tijd ga ik mijn best gaan doen om de achterstand in te halen. Ik loop behoorlijk achter.


De blokken van maand 1 zijn af. Gauw verder met de blokken voor maand 2. Weer veel gebogen lijnen.

2 opmerkingen:

  1. Your blocks are super, my friend! I love the combination of colours!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend al die kleuren en niet weten hoe het uit zal vallen. Komt vast goed. Veel plezier.mgr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen