dinsdag 24 oktober 2017

Goed gegaan

Het is altijd spannend als een quilt in de was gaat. Gelukkig is het goed gegaan.


Mijn Franse Tuin quilt vlak voordat ie de wasmachine in gaat. De color catchdoekjes waren na het wassen een rare kleur paars, alle 11. Gelukkig lijkt de quilt in het vroege ochtend licht goed.


Het is een heerlijk frisse quilt geworden. Met applicatie en patchwork.

Nu weer verder met mandjes quilten en sterren naaien.
Ik heb een project van een paar jaar geleden weer opgepakt en ben bezig met het naaien van 6 puntige sterren waarvan een aantal gefuzzy cut zijn. 


Het leek al een aardig stapeltje maar als je ze even uitlegt valt dat tegen. Gelukkig heb ik nog een heleboel gesneden dus ik kan nog een tijdje vooruit.

Fijne dag

5 opmerkingen:

  1. Oo gelukkig dat het goed is gegaan,je moet er toch niet aan denken vlekken in zo'n mooie quilt.Veel plezier met het maken van de sterretjes quilt,die is ook al zo leuk.Groetjes Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het wassen goed is gegaan. Het is altijd spannend maar gaat ook eigenlijk altijd wel goed,. Het is een prachtige quilt geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je Franse tuin een mooie quilt geworden! Frisse kleuren en mooi in evenwicht. Ik herken het spannende gevoel: turen naar het glazen deurtje van de wasmachine of alles goed gaat.
    En dat ging het! Veel gebruiksplezier van deze quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie Franse tuin zeg! De sterren zijn ook altijd leuk. Daar heb ik ook een quilt mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je Franse tuin is mooi geworden en gebleven. Is idd elke keer spannend. De sterren worden ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen