zaterdag 22 april 2017

Prachtig stofje

Afgelopen week was ik even in Zutphen bij de winkel Petra Prins, de winkel was behoorlijk leeg. Logisch want er is een beurs in Nantes, Frankrijk.

Maar toch is het weer gelukt om een heel mooi stofje te vinden, ook al heb ik helemaal niets nodig....

En af en toe maak ik nog een bereklauw blok. Het is nog steeds leuk om te doen. Maar doordat ik het druk heb met wat andere dingen gaat het niet zo snel.
Er moeten nog 5 blokken gemaakt worden en ik kan gaan nadenken over een sassing. 

Fijne dag

4 opmerkingen:

  1. Wat een apart stofje. Weet je al waarvoor je het gaat gebruiken? De berenklauw ziet er goed uit, zoals ze opgespeld zijn. Ben benieuwd wat je met de sashing gaat doen. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook helemaal weg van het patroon van de berenklauw. Mooi zijn je blokken. En weer een leuk stofje gescoord. Succes ermee. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je een quilt maakt met dit patroon. Je ziet het niet zo vaak in quiltersland. Maar ik vind die traditionele patronen ook mooi. (Naast al het andere dat ik ook mooi vind ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice project to fill in a block here and there.

    BeantwoordenVerwijderen