zaterdag 5 januari 2019

Rood witte kerstdagen


Dit lopertje naar een patroon van Kathleen Tracy was 24 december 's avonds af en kon dus de kerstdagen op de tafel liggen.

En er was ook tijd om achter de naaimachine te zitten...


met een stapel rode en witte stroken.
En al snel werden dit scrappy nine patches.


Die werden gecombineerd met grote sneeuwballen.


Het patroon komt uit het onderstaande tijdschrift. Ik heb de maten een beetje aangepast. Een patroon dat al een tijdje op mijn "wil ik maken" lijstje stond en dat ik nu kan wegstrepen.


Misschien heb ik volgende kerst een mooie rood witte quilt op de bank liggen. De top is in ieder geval klaar.

Fijne dag



9 opmerkingen:

  1. Prachtig al dat rood witte zeg.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, de kerst tafelloper en de rood witte quilt. De laatste lijkt mij niet alleen leuk voor kerst, maar ook voor de zomer. De quilt heeft ook iets lichts en luchtigs. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent een snelle. Nu al een top af. Is wel mooi in rood wit. Maar zonde om deze alleen voor kerst te gebruiken. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful red and white quilt. I love snowball blocks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It's so much fun to work with seasonal colors during the right holiday! Very sweet little quilt.:) I'm always wishing I had more Christmas quilts during the season.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker bezig...en die rood witte...echt leuk...die kan het hele jaar hoor !!!!
    Fijne dag..xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi de sneeuwballenquilt Aurora! Hard gewerkt. Nu nog quilten, ja....šŸ¤—

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, die sneeuwballen quilt. Wat zal dat er gezellig uitzien op de bank!

    BeantwoordenVerwijderen