zaterdag 4 december 2021

Grote Verrassing

 Gistermorgen krijg ik een berichtje dat er een bezorger onderweg is met een pakketje..

???

Maar ik heb niks besteld. Het blijkt een pakketje van mijn Schoonzus, Broer en Nichtje... dus nadat ik het pakketje ontvangen heb maar een appje gestuurd met de vraag wanneer ik het open mag maken, Sinterklaas, Kerst of verjaardag?

Het enige antwoord was NU


Het was een doos vol verrassingen, trommeltje met lekkere chocolaatjes, leuke glaasjes voor waxinelichtjes en een tas vol pakjes.



Een adventskalender om een quiltje te maken.
Wat een super leuke verrassing.

Vandaag natuurlijk doosje 4 open gemaakt.


Nog een reepje stof.
Ik ga gauw aan de slag..

Fijne dag




1 opmerking:

  1. Wat een leuke verrassing. Ben benieuwd naar het quiltje. Veel plezier. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen