donderdag 31 maart 2022

Top, blokken en boeken

Terwijl buiten de natte sneeuw naar beneden dwarrelt, schrijf ik eindelijk weer een stukje op mijn blog.



De afgelopen dagen heb ik samen met mijn moeder twee tops gedubbeld. En ben ik begonnen om de eerste machinaal te quilten.

 Het in de ditch quilten valt nog niet mee maar ik blijf oefenen..

Verder heb ik een aantal blokken van de Scrappy Sampler SAL van Jessica Dayon gemaakt, leuk om te doen. Doordat ik de laatste weken wat afspraken had loop ik ondertussen een paar weken achter maar ik hoop hier gauw weer mee verder te gaan.


Deze blokken maak ik in rood/roze, vooral restjes maar ook van nieuwe stofjes van Sheryl Johnson die ik bij Petra Prins in Zutphen heb gekocht.

En ik kon de verleiding niet weerstaan en heb een nieuw quiltboek gekocht.


Er staan zoveel leuke patronen in. Ik zou gelijk willen beginnen met een nieuw project. Maar ik heb me voorgenomen om eerst iets af te maken voordat ik met iets nieuws begin...

Tussen het naaien en de afspraken door heb ik ook veel gelezen, onder andere deze twee boeken:


 Ik ga weer een stukje quilten,

fijne dag


2 opmerkingen:

  1. Het is ook lekker weer om te quilten of te patchen of te lezen. Mooi quilt boek heb je gekocht. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your red and pink quilt blocks are beautiful! I love how you arranged the colors in each of them.
    I borrowed the book you bought from the library. There are some great patterns in it!

    BeantwoordenVerwijderen