woensdag 11 april 2018

Brimfield Awakenings blokken


Al een tijdje geleden heeft Petra Prins me gevraagd om met behulp van de Brimfield mallen en de dutch heritage stoffen een paar blokken te maken. En al gauw kwam toen de vraag of ik er een workshop in wilde geven. Dat leek me leuk om te doen. Afgelopen zondag was het zover, 7 enthousiast cursisten hebben een begin gemaakt met een Brimfield blok. Leuk om dan te zien hoe verschillend de blokken worden. Sommigen kiezen ook voor dutch heritage stoffen terwijl anderen moderne stoffen, stoffen met hommels en allerlei andere stoffen gebruiken. Natuurlijk had ik even foto's moeten maken van de gezellig volle tafel en de heerlijke lunch die Petra en Judith hadden voorbereid. Maar dat ben ik helemaal vergeten. Dus helaas kan ik dat niet met jullie delen. Het was in ieder geval een hele leuke dag en iedereen was erg enthousiast.

Fijne dag

7 opmerkingen:

  1. Wat super leuk voor je Aurora, dat je een workshop mocht geven. Je was natuurlijk zo gefocust op de cursisten dat er van fotograferen niets kwam. Ha,ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo juf Aurora, wat leuk. Jouw blokken zien er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Aurora, wellicht heeft een van je cursisten wel wat foto's voor je.
    De blokken zijn in ieder geval super! Leuke ervaring om dit te mogen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat een leuk blok! Je kunt er veel scraps in kwijt en je kunt ook nog heerlijk fussycutten. Wat leuk dat je een workshop hebt gegeven. Moet leuk zijn om kennis over te dragen en anderen enthousiast te maken!
    Ik had de aankondiging gemist, maar mocht je het nog eens doen, dan hoop ik aan te haken.
    Hartelijke groeten, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the Dutch heritage fabrics and this is one of the nicest blocks I have seen made with them. Sometimes we are just too busy enjoying ourselves to remember about photos!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er in ieder geval nu ook al heel leuk uit wat jij gemaakt hebt.
    En het is ook zo leuk om kennis over te kunnen dragen en het enthousiasme te zien groeien, gezellig !

    BeantwoordenVerwijderen