maandag 18 mei 2020

Klosjes, klosjes en nog meer klosjes


De afgelopen dagen zijn er verschillende klosjes gemaakt en ook al een paar rijen aan elkaar gezet. Het begint al ergens op te lijken. Ik dacht dat ik aan 19 rijen genoeg had maar dat bleek een tekenfout, ik heb 22 rijen nodig. Dus voor nog ongeveer honderd nieuwe klosjes de verschillende stukjes tekenen en uitknippen.
Een flinke klus. 

Eigenlijk was dit altijd mijn meeneem werkje, mee naar een bee, mee op familiebezoek, mee naar de camping...
Maar nu is het opeens een werkje voor thuis geworden.


Toch leuk om al die verschillende stofjes terug te zien. Het gele stofje heb ik in Saint Marie aux Mines gekocht, alweer een paar jaar geleden.

Ik ga gauw weer verder.

Fijne dag

7 opmerkingen:

  1. Jouw klosjes zijn niet heel eenvoudig, bestaan toch wel uit 5 stukjes. Niet iets om zonder aandacht te doen. Wel erg leuk om restjes in te verwerken en het wordt een kleurig geheel. En nu weer honderd erbij... dat is inderdaad een klus. Het is/ wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt mooi, de klosjes quilt. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,
    Via je comment op mijn blogpost ben ik hier eens komen rondkijken.
    Hoe meer van je posts ik lees hoe meer ik me hier zelf in herken -:)
    Een hoofd dat dag en nacht bezig is met lapjes. Veel projecten onder handen hebben. Dezelfde passie dat is duidelijk.
    Je maakt prachtige quilts!!
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een tegenvaller dat je je zo verteld hebt. Maar zo’n leuk motief is geen straf om te doen. En inderdaad een heerlijk meeneem project. Daar houd ik erg van. En de klosjes staan ook nog op mijn lijst. Elke keer als ik de mallen zie dan wil ik beginnen, wie weet. Klos ze, haha dat zeiden we ook tegen elkaar bij het kantklossen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja de quilts zijn altijd groter dan je denkt. Maar met zoveel leuke stofjes ook geen straf helrmaal als er nog een heriinering aan zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Kleine. Thanks for coming to visit my blog and leaving a message. It's hard to take close-up photos and still fit the whole quilt in. Don't you hate it when the maths means more sewing than first expected? You'll get there! How are you getting on with Edytas mystery quilt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your bobbins look like fun. I shall enjoy watching this one come together.

    BeantwoordenVerwijderen